Assalamualaikum WBT

Assalamualaikum WBT...Welcome to my blog...

Wednesday, March 30, 2011

Lagi Sample Tudung Yang DiSiapkan..

Assalamualaikom,

Sahabat2...

Ini sebahagian lagi tudung2 yang siap dijahit.. mana2 berkenan bagi tau la ye...

Tak sabo tengok tudung ni dipakai oleh sahabat2.. hehehe...

Tudung ni .. sample anak saya.. harga mcm dalam post sblm ni.. :)
Tudung ni .. sample anak saya.. harga mcm dalam post sblm ni.. :)

RM 28 skali ngan anak tudung dibawah ni..


Untuk 2 layer mcm kat atas ni,, RM 30

Yang atas ni dan yang bawah2 ni .... semua sama ...RM 35 sahaja..







------------------------------------------------------------------------------------------------------
TWIS @ BUTTERFLY  SAIZ L
RM40  


TWIS @ BUTTERFLY  SAIZ L
RM40  



Macam mana sahabat..? Harap ada la yang berkenan dihati yee...

Terima kasih... call or sms me untuk pertanyaan dan tempahan....


4 comments:

  1. salam ayu....sihat???...ari ni baru terjumpa blog ayu.....saya dah tambah link blog ayu dlm blog saya....link ke blog kengkawan kita yg lain pong ada situ.....kalau free singgah la blog kitorang....www.amirulhakim.blogspot.com....:)

    ReplyDelete
  2. Baju kurung n kebaya untuk anak-anak tak ada ke..?

    raya dah dekat ni.. heheh

    ReplyDelete
  3. mama hakim.. terima kasih kerana berkesempatan melayari blog saya ... insyaALLAH.. apa2 yang baik akan dikongsi di blog ini...

    blog mama hakim punn saya selalu bukak.. hehe nice..

    see u salam..

    ReplyDelete
  4. Anonymous...

    maaf just panggil ngan nama tu jee.. sebab anda tak maklumkan nama sebenar..

    tempahan boleh dibuat pada bila-bila masa untuk baju kurung sahaja buat masa ini..

    harap maklum dan terima kasih...

    regards,

    QmieCreative

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Please leave ur blog address here for my blog walking..TQ.